TopNatur si vybral Havas Digital
S doplňky stravy značky TopNatur se na českém trhu setkáváme již od roku 1996. Naše cesty se ale protnuly až nyní při návrhu a realizaci jejich nové komunikační strategie.
Havas Digital nabídl TopNatur ucelenou 360° komunikační strategii zahrnující online, sociální média i tradiční PR. Ta, spolu se zcela novým kreativním řešením, které posouvá značku TopNatur i jednotlivé produkty blíže k zákazníkům, zaujala natolik, že jsme z výběrového řízení vyšli vítězně.
Spolupráci s TopNatur jsme odstartovali první podzimní vlnou kampaně na ColonFit, 100% přírodní produkt podporující trávení a zdravá střeva, který byl s vynikajícími výsledky klinicky testován na českých pacientech. I nám jde o skvělé výsledky, a tak jsme do komunikace tohoto komplexu zapojili celou plejádu digitálních a dalších nástrojů, aby i naše řešení bylo ucelené.
Vzhledem k šíři cílové skupiny jsme zvolili aktivní i pasivní mediální strategii, to znamená, že kromě segmentované komunikace v sociálních médiích zapojíme i kontextovou reklamu na obsahové síti a ve vyhledávání. Kontinuální podporu poskytují i naši kolegové z Havas PR, kteří se starají, aby novináři dostávali pravidelnou dávku zajímavých a vzdělávacích materiálů a strávili je tak, jak mají.