TopNatur si vybral Havas Digital


S doplňky stravy značky TopNatur se na českém trhu setkáváme již od roku 1996. Naše cesty se ale protnuly až nyní při návrhu a realizaci jejich nové komunikační strategie.


Sdílejte:

Havas Digital nabídl TopNatur ucelenou 360° komunikační strategii zahrnující online, sociální média i tradiční PR. Ta, spolu se zcela novým kreativním řešením, které posouvá značku TopNatur i jednotlivé produkty blíže k zákazníkům, zaujala natolik, že jsme z výběrového řízení vyšli vítězně.

Spolupráci s TopNatur jsme odstartovali první podzimní vlnou kampaně na ColonFit, 100% přírodní produkt podporující trávení a zdravá střeva, který byl s vynikajícími výsledky klinicky testován na českých pacientech. I nám jde o skvělé výsledky, a tak jsme do komunikace tohoto komplexu zapojili celou plejádu digitálních a dalších nástrojů, aby i naše řešení bylo ucelené. 

Vzhledem k šíři cílové skupiny jsme zvolili aktivní i pasivní mediální strategii, to znamená, že kromě segmentované komunikace v sociálních médiích zapojíme i kontextovou reklamu na obsahové síti a ve vyhledávání. Kontinuální podporu poskytují i naši kolegové z Havas PR, kteří se starají, aby novináři dostávali pravidelnou dávku zajímavých a vzdělávacích materiálů a strávili je tak, jak mají. 


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání