Kampaň ČD virálně rozbásnila Česko


Naše outdoorová a online kampaň pro České dráhy, která měla podpořit 13 regionálních míst a povzbudit lidi k cestování po celé ČR, dosáhla (ne)čekaného úspěchu.


Sdílejte:

Kvůli omezeným možnostem cestování do zahraničí během léta jsme chtěli ukázat, že i u nás si můžete užít skvělou dovolenou. V aplikaci Vlakem na výlet totiž najdete nejkrásnější místa u nás včetně nejlepších tipů, co stojí za návštěvu.

Vsadili jsme na jednoduché rýmované headliny, které si hrály s kontrastem názvů světově známých destinací a zdánlivě obyčejných měst u nás. A čekali, jestli se náš hravý národ chytne. A chytil. Kampaň probudila takovou lidovou tvořivost, že jsme se nestačili divit. Psaly o ní lidovky.cz, deník.cz, Aktuálně a naši práci v rozhovoru pro DVTV zhodnotila i konkurence. Každý větší či menší básník si pak přisadil, aby napsal rým o svém rodném městě nebo vesnici. Ano, nebyly všechny slušné ani pochvalné, ale to se dalo taky čekat.

Největší humbuk se ale spustil na sociálních sítích. Známý facebookový influencer Jakub Horák rozpoutal svým postem kreativní přehlídku rýmovaček na nejrůznější česká a moravská města. Více než tisícovka komentářů od jeho followerů je toho důkazem.

Twitterové posty novinářek z Prima CNN News zase okomentovali známí komentátoři českých deníků. Poetickými dílky se zapojilo několik politiků, mimo jiné třeba Miroslav Kalousek. Sám primátor Prahy Zdeněk Hřib napsal hned několik rýmů, aby nalákal turisty do Prahy, a postoval jak na Facebooku, tak Instagramu. Největší úspěch sklidilo jeho „V cizině je draze, pojďte felit v Praze“.

No řekněte, co víc jsme si mohli od naší kampaně přát, než že pobaví, zlidoví a oběhne během okurkové sezóny všechny sociální sítě? Zkusili jsme proto vyčíslit, kolik mediálního prostoru zdarma kampaň získala. A výsledek? Bylo ho za 1,4 milionu korun jenom v klasických médiích.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání