Dycky třiďte!


Aspoň v něčem si v České republice nevedeme vůbec špatně. O čem je řeč? O třídění odpadu. Podle zdrojů autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s., svůj odpad aktivně v loňském roce třídilo 73 % obyvatel České republiky. Ač patříme k nejaktivnějším třídičům v Evropě, vždycky je co zlepšovat.


Sdílejte:

I proto společnost EKO-KOM s námi představila novou kampaň, která má diváky prostřednictvím televizních obrazovek i online platforem přesvědčit, že třídění má smysl a vyplatí se.

Cílem zadavatele pro plošnou komunikační kampaň na rok 2019 je mimo jiné udržení účasti obyvatel na třídění odpadu, zvýšení množství vytříděného odpadu a motivace třídičů a především netřídičů k třídění. Kreativní pojetí kampaně vsadilo na humor v kombinaci s jasným poselstvím: když třídíme, odpad se k nám vrací v recyklované podobě.

V kampani se sportovní tematikou se setkáváme se surovinami, jako je papír, sklo nebo plast, a v bonusovém videu, který ze sportovní linky vybočuje a je určen pouze pro online prostředí, s kovy, konkrétně pak s plechovkami. 

Poslední zmiňované krátké video navíc odkazuje k virálu, který na českém internetu rozšířil populární seriál Most. Voiceover patří Kryštofu Hádkovi, což není novinka, jeho hlas znají diváci z kampaní pro EKO-KOM už pár let. Dokonale tak propojí dosavadní videa s novými počiny vytvořenými kreativci z Havasu pro EKO-KOM, potažmo jeho online platformu Samosebou.cz.

„Nová kreativní kamapaň má posílit vnímání brandu EKO-KOM a jeho digitální platformy Samosebou.cz. EKO-KOM by měl být na trhu chápán jako silná autorita a expert na tříděný odpad,“ říká senior projektová manažerka z Havasu. A to se daří.

Kromě plošného nasazení kampaně do českých televizí vznikla také samostatná landing page, která uživatele s videi seznamuje a propojuje je s dalším digitálním obsahem, který pod hlavičkou Samosebou.cz tvoří digitální kreativa z Havasu: články zaměřené na třídění konkrétních surovin, jejich recyklaci, zajímavosti a novinky ze světa trvalé udržitelnosti, videoobsah, rozsáhlé tipy na výlety „Čistou přírodou“, seriály zaměřené na DIY a upcyklaci nebo na unikátního chatbota.

Jak vidíte, dělat kreativu 360° má smysl!

Pro zajímavost ­– kovy rychle rostou.
Speciálních šedých kontejnerů na třídění kovů (převážně plechovek, konzerv apod.) po celé České republice přibývá, za rok 2018 jsme dosáhli u vytříděných kovových odpadků až 60% míry recyklace. Tematizování třídění a recyklace kovů je rozhodně rostoucím trendem, který díky třídičovi Kájovi z dílny Havasu rezonuje s cílovkou.


Sdílejte:
Society

Víno nad zlato: Wine Management nabízí chutné investice 

Wine Managment
Society

Spuštění globální kampaně pro Michelin na třech kontinentech

Michelin
Society

Vyprávíme příběhy firem, které rostou s pomocí Googlu

GOOGLE
Society

Téma roku: kovy

EKO-KOM
Society

Jak třídíme obsah, aby lidé víc třídili odpad

EKO-KOM
Society

Dycky třiďte!

EKO-KOM

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání