Havas

Zajistili jsme hladký průběh složité cesty společnosti Michelin 


S devíti výzkumnými a vývojovými centry po celém světě, 117 výrobními závody ve 26 zemích, obchodní přítomností ve 170 zemích a 124 000 zaměstnanci po celém světě je skupina Michelin světovým lídrem v oblasti pneumatik a udržitelné mobility. Je celosvětově nejprodávanější značkou pneumatik a jedničkou v celosvětovém odvětví výroby pneumatik.

Kromě pneumatik nabízí Michelin jedinečné zážitky z mobility prostřednictvím silničních map, cestovních itinerářů a renomovaných průvodců po hotelech a restauracích. 

Michelin zahájil rozsáhlou globální komunikační kampaň na podporu svého nového sloganu „Pohyb pro život“ – aby život lidí v pohybu probíhal plynuleji a zodpovědněji, ať už se člověk rozhodne pohybovat jakýmkoli způsobem: elektrickými i neelektrickými vozidly, městskými i horskými koly, komerčními letadly, závodními motocykly, hasičskými vozy a sanitkami, školními autobusy a veřejnou dopravou. 

Společnost Hercules (Havas Village) byla původně pověřena spuštěním kampaně v rámci základní skupiny osmi trhů na třech kontinentech, a to v přísně stanoveném termínu šesti týdnů. To, co se zpočátku zdálo být riskantní a obtížné, především kvůli velmi složitým mediálním plánům, velkému rozpočtu pro online a offline kanály, rozdílům ve fungování mediálních trhů na jednotlivých trzích, nakonec vyústilo v časné a organizované dodání finálního projektu.    

Agentura využila veškeré kapacity a flexibility svého týmu vždy připraveného začít pracovat na projektech pro velké světové značky a přeskupila všechny své produkční služby napříč médii do jediného integrovaného hubu. Rychlý postup práce a okamžitá reakce byly možné i díky propracovaným nástrojům pro spolupráci a platformě pro efektivní projektové řízení v oblasti produkce. 

Špičkové projektové řízení, to je součást DNA Havas Village. 

Society

Zajistili jsme hladký průběh složité cesty společnosti Michelin 

Michelin
Lifestyle

Jazyková preciznost byla klíčová pro Qatar Tourism

Qatar Tourism
h/commerce

Boj proti nadprodukci: přechod k šetrnosti


Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas