Nenáviděný exponát


Zpravidla se vystavují exponáty, které lidé milují a prohlédnou si je s radostí. V tomhle případě se Národní muzeum rozhodlo předvést něco, co český národ z duše nenávidí. Hlavním tahákem výstavy Republika byl originál Mnichovské dohody.


Sdílejte:

Naším úkolem bylo připravit kampaň na tragické téma provokativním a zábavným způsobem. Pro Národní muzeum, seriózní instituci, se jednalo o odvážný krok. Vznikla kampaň „Mnichov – nenáviděný exponát v Národním muzeu“.

 

Mnichovskou dohodu nikdo z nás na vlastní oči neviděl, ale každý ji zná ze školy a médií. Tehdy byla poprvé vystavena mimo území Německa. Výstava zachycovala historii první Československé republiky od jejího vzniku až do smutného konce roku 1938. K vidění byly i další unikátní předměty, např. plakáty Františka Kupky z doby jeho působení ve francouzských legiích nebo text Washingtonské deklarace v podobě telegramů, které Edvard Beneš posílal do Prahy.


Hlavně pro mladé lidi může být taková expozice ztělesněním nudy. Ale právě to se podařilo překonat. Na jednom jediném mediálním kanále – České televizi – jsme podali historické téma způsobem srozumitelným a zajímavým i pro mladou generaci. A tak se stala výstava Republika jednou z nejnavštěvovanějších v historii Národního muzea.


Sdílejte:
Society

Víno nad zlato: Wine Management nabízí chutné investice 

Wine Managment
Society

Spuštění globální kampaně pro Michelin na třech kontinentech

Michelin
Society

Vyprávíme příběhy firem, které rostou s pomocí Googlu

GOOGLE
Society

Téma roku: kovy

EKO-KOM
Society

Jak třídíme obsah, aby lidé víc třídili odpad

EKO-KOM
Society

Dycky třiďte!

EKO-KOM

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání