Nečekané nakupování
Jak vyřešit kampaň pro několik zemí a desítky nákupních center? 7 vizuálů, 137 looků, 20 na míru šitých modelů, 29 modelů a modelek, 84 párů bot, 35 klobouků, 18 kabelek, 6 ananasů, 1 japonský meč, 2 metry trávníku, 3 záchranné vesty, 1 robot, 5 ponorek, 3 lepenkoví dinosauři, 5 chobotnic, 100 balónků, 1 levhart, 1 lvíče, 1 poník, 1 pes, 1 kočka, 1 papoušek, 1 racek.
Proč? Protože nakupování patří mezi největší (nejen) ženské vášně napříč národnostmi. Lidé rádi při nákupech relaxují a velká část z nich přiznává, že taková činnost je dělá šťastnými, zlepšuje jim náladu a dopřává pocit sebevědomí. Zároveň se pořád rozšiřuje nabídka nákupních možností a s tím roste i boj o loajalitu zákazníka.
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield, přední globální developer a provozovatel luxusních nákupních center, podporuje jedinečnost svých nákupních center napříč Evropou díky originální reklamní kampani Unexpected Shopping. Vizuální styl a výrazný slogan představují jednotlivá centra jako místa, jež nabízejí řadu nečekaných překvapení za hranicemi běžného nakupování. Ať už díky designovému prostředí, exkluzivním značkám, prémiovým službám, atraktivním doprovodným programům, nebo špičkové péči o zákazníky.
„Nečekanost“ ztvárňují jednotlivé služby či aktuální akce díky hravé a nápadité interakci modelů a objektů. Univerzální koncept oslovuje ženy, muže, děti, náctileté i seniory – a to při zachování vlastní identity každého z center.