Místo činu: rodina


Opavia Zlaté patří mezi české národní poklady. Tradiční značka, která pod sebou ukrývá rozmanitou rodinu oplatek a sušenek. Z toho se stává slušná výzva, když je máte společně prezentovat v jednom spotu. Pokud bude moc obecný, nebude nikoho bavit.


Sdílejte:

Problém je, že každý z produktů má svého typického spotřebitele. Student Honza, který si pravidelně kupuje Polomáčené, je samozřejmě jiný než babička Jitka, která nedá dopustit na Derby, podobně jako její vnouček Kája na Disko. Hledali jsme proto něco ze života, v čem by se mohl najít každý, kdo si někdy koupí svoji oblíbenou Opavii. A co nám zákazníci řekli? Že sušenky a oplatky Opavia jsou tak dobré, že si je musí prostě schovávat! Zjistili jsme, že každý má doma nějaké to tajné místo, kde si ty svoje oblíbené čas od času ukryje. Maminka před dětmi vysoko v kuchyni, tatínek v garáži, synek pod polštářem.


A tak vznikl příběh malého detektiva, který se svým psím pomocníkem odhaluje tajné sušenkové skrýše po celém domě, aby si nakonec pochutnali všichni. Tradiční hodnoty značky zůstaly zachované, vyhnuli jsme se zbytečným klišé a přiblížili skutečnému životu. Vzápětí se Opavia Zlaté posunula na žebříčku oblíbenosti značek směrem vzhůru. Happy end, jak má být.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání