Nejzábavnější muzeum voskových figurín
To zvláštní vzrušení, které zažíváme v přítomnosti celebrit, ty mimořádné okamžiky, kdy se na malou chvíli ocitneme vedle nich a ukrojíme si kus z jejich slávy i pro sebe... Díky Grévinu, nejzábavnějšímu muzeu voskových figurín, si takové zážitky můžete dopřát i v Praze.
Compagnie des Alpes, majitel značky Musée Grévin, si zvolil Havas pro kompletní zajištění komunikace u příležitosti otevření pražské pobočky. Kreativní kampaň a mimořádná publicita vytvořily perfektní podmínky pro vstup na trh. Všechno vyvrcholilo velkolepým otevřením pro několik set lidí za účasti nejpopulárnějších českých celebrit.
Byla to velká sláva, ale po čase zájem návštěvníků opadl a většinu z nich začali tvořit cizinci. Češi měli pocit, že Grévin je jenom další předražená atrakce pro turisty. Bylo třeba změnit strategii. Tehdy jsme vsadili na intenzivní PR s cílem vytvořit z muzea součást kulturního dění v hlavním městě. Prezentovali jsme Grévin jako exkluzivní místo, kde se pořád děje něco zajímavého, je možné se tam vzdělávat i bavit.
Sázka na kvalitní publicitu se vyplatila: Podařilo se přesvědčit desetitisíce Čechů, že Grévin stojí za návštěvu i přes vysoké vstupné. Muzeum získalo pevné místo na mapě kulturních a zábavních institucí, když ho za jeden rok navštívilo víc lidí než třeba zámek Konopiště (180 tisíc návštěvníků).