Spuštění globální kampaně pro Michelin na třech kontinentech
S devíti výzkumnými a vývojovými centry po celém světě, 117 výrobními závody ve 26 zemích, obchodní přítomností ve 170 zemích a 124 000 zaměstnanci po celém světě je skupina Michelin světovým lídrem v oblasti pneumatik a udržitelné mobility. Je celosvětově nejprodávanější značkou pneumatik a jedničkou v celosvětovém odvětví výroby pneumatik.
Kromě pneumatik nabízí Michelin jedinečné zážitky z mobility prostřednictvím silničních map, cestovních itinerářů a renomovaných průvodců po hotelech a restauracích.
Michelin zahájil rozsáhlou globální komunikační kampaň na podporu svého nového sloganu „Pohyb pro život“ – aby život lidí v pohybu probíhal plynuleji a zodpovědněji, ať už se člověk rozhodne pohybovat jakýmkoli způsobem: elektrickými i neelektrickými vozidly, městskými i horskými koly, komerčními letadly, závodními motocykly, hasičskými vozy a sanitkami, školními autobusy a veřejnou dopravou.
Společnost Hercules (Havas Village) byla původně pověřena spuštěním kampaně v rámci základní skupiny osmi trhů na třech kontinentech, a to v přísně stanoveném termínu šesti týdnů. To, co se zpočátku zdálo být riskantní a obtížné, především kvůli velmi složitým mediálním plánům, velkému rozpočtu pro online a offline kanály, rozdílům ve fungování mediálních trhů na jednotlivých trzích, nakonec vyústilo v časné a organizované dodání finálního projektu.
Agentura využila veškeré kapacity a flexibility svého týmu vždy připraveného začít pracovat na projektech pro velké světové značky a přeskupila všechny své produkční služby napříč médii do jediného integrovaného hubu. Rychlý postup práce a okamžitá reakce byly možné i díky propracovaným nástrojům pro spolupráci a platformě pro efektivní projektové řízení v oblasti produkce.
Špičkové projektové řízení, to je součást DNA Havas Village.