Čerstvý vítr pro čerstvý sýr


Klasická kostka Lučiny, kterou známe všichni od dětství, se stala obětí vlastní popularity. Ze značky se stal generický název, z Lučiny se stala lučina a spotřebitelé si do košíku dávali všechno, co našli na regálu a co bylo levnější. Lučina potřebovala „refresh”.


Sdílejte:

Generace dívek narozených po revoluci neměla k Lučine stejně loajální vztah jako generace jejich maminek. A retro nebyla cesta. Lučina potřebovala omladit.

 

Ochutili jsme Lučinu novým sdělením, které oslovuje všechny ženy napříč generacemi. Jak v novém světě nezapomenout na sebe, jak je důležité stát nohama pevně na zemi, ale přitom nezapomenout snít. Jak si v hektickém světě najít cestu z města, na ní chvilku pro sebe, a přitom nevytáhnout paty z domova.

Moje chvilka s Lučinou v přírodě je téma, které značku opět zatraktivnilo, dalo jí nový smysl a oslovilo generaci mileniálů, kteří si to „své” chtějí uchovat, a kteří sebe a pocit vlastní hodnoty mají jako jednu z priorit.

Lučina se pro ně stala značkou „pro mě”. Značkou, díky které o sebe můžou pečovat, a přitom ukázat pozitivní vztah ke zdraví a přírodě.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání