Havas

Čerstvý vítr pro čerstvý sýr


Klasická kostka Lučiny, kterou známe všichni od dětství, se stala obětí vlastní popularity. Ze značky se stal generický název, z Lučiny se stala lučina a spotřebitelé si do košíku dávali všechno, co našli na regálu a co bylo levnější. Lučina potřebovala „refresh”.

Generace dívek narozených po revoluci neměla k Lučine stejně loajální vztah jako generace jejich maminek. A retro nebyla cesta. Lučina potřebovala omladit.


Ochutili jsme Lučinu novým sdělením, které oslovuje všechny ženy napříč generacemi. Jak v novém světě nezapomenout na sebe, jak je důležité stát nohama pevně na zemi, ale přitom nezapomenout snít. Jak si v hektickém světě najít cestu z města, na ní chvilku pro sebe, a přitom nevytáhnout paty z domova.


Moje chvilka s Lučinou v přírodě je téma, které značku opět zatraktivnilo, dalo jí nový smysl a oslovilo generaci mileniálů, kteří si to „své” chtějí uchovat, a kteří sebe a pocit vlastní hodnoty mají jako jednu z priorit.


Lučina se pro ně stala značkou „pro mě”. Značkou, díky které o sebe můžou pečovat, a přitom ukázat pozitivní vztah ke zdraví a přírodě.

Česko do toho

Každý z nás je trochu Kelt

Národní muzeum
Meaningful Connections

Pýcha a předsudek: Nové myšlení ve věku nejistoty

Prosumer report
Česko do toho

Když retro není samoúčelné

Apetito

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas