Čím větší vášeň, tím větší radost
Jan Becher, zakladatel firmy Karlovarská Becherovka, byl skutečný průkopník. Inovativní, originální, vášnivý. Ve všem, co dělal. A přesně tyhle vlastnosti rezonují i v dnešní době u mladých lidí. Kreativita a vášeň jsou věčné.
Koncept videa jsme postavili právě na osobnosti Jana Bechera, který dělá věci tak, jak je potřeba. A je jedno, jestli v minulosti, současnosti, nebo budoucnosti. Díky svému nadšení vytváří nadčasové věci s potenciálem stát se navždy mladými. Stejně jako je ikonická lahev likéru Becherovka.
V kampani proto představujeme jeho osobnost v setupu první poloviny 19. století, ale s prvky ze současnosti. Moderními outfity, trendy účesy i dnešním jazykem. Vznikl tím originální a vizuálně progresivní koncept, který vrátil značku Becherovka do hlav mladé generace. A to nám dělá radost.