Čím větší vášeň,
tím větší radost


Jan Becher, zakladatel firmy Karlovarská Becherovka, byl skutečný průkopník. Inovativní, originální, vášnivý. Ve všem, co dělal. A přesně tyhle vlastnosti rezonují i v dnešní době u mladých lidí. Kreativita a vášeň jsou věčné.


Sdílejte:

Koncept videa jsme postavili právě na osobnosti Jana Bechera, který dělá věci tak, jak je potřeba. A je jedno, jestli v minulosti, současnosti, nebo budoucnosti. Díky svému nadšení vytváří nadčasové věci s potenciálem stát se navždy mladými. Stejně jako je ikonická lahev likéru Becherovka.


V kampani proto představujeme jeho osobnost v setupu první poloviny 19. století, ale s prvky ze současnosti. Moderními outfity, trendy účesy i dnešním jazykem. Vznikl tím originální a vizuálně progresivní koncept, který vrátil značku Becherovka do hlav mladé generace. A to nám dělá radost.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání