Dredař Trojan jako teenager v letní kampani


Co by jeden neudělal kvůli slevě? V nové kampani Českých drah pro mladé to Ivan Trojan řeší svým originálním způsobem.


Sdílejte:

Protože na slevu 75 % mají nárok jen děti a studenti do 26 let, zkouší si hrát na mladšího. Na průvodčího si ale samozřejmě nepřijde.

Kampaňový media mix s ideou „Každý chce být dneska mladší“ se od 1. července ponese reklamním éterem v rytmu jamajského reggae a bude k vidění v podobě online spotu, ke slyšení jako song v rádiu a v různých formátech na všech těch internetech.

Naše kreativní zpracování jako obvykle bravurně zrežíroval Ondřej Trojan.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání