Havas

Dredař Trojan jako teenager v letní kampani


Co by jeden neudělal kvůli slevě? V nové kampani Českých drah pro mladé to Ivan Trojan řeší svým originálním způsobem.

Protože na slevu 75 % mají nárok jen děti a studenti do 26 let, zkouší si hrát na mladšího. Na průvodčího si ale samozřejmě nepřijde.

Kampaňový media mix s ideou „Každý chce být dneska mladší“ se od 1. července ponese reklamním éterem v rytmu jamajského reggae a bude k vidění v podobě online spotu, ke slyšení jako song v rádiu a v různých formátech na všech těch internetech.

Naše kreativní zpracování jako obvykle bravurně zrežíroval Ondřej Trojan.

Česko do toho

Když nemáte Ťapku, zkuste naši apku

České dráhy
Česko do toho

Kampaň ČD virálně rozbásnila Česko

České dráhy
Česko do toho

S  Českými drahami do zahraničí

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas