Hra o jablko
Minerální voda Magnesia představila začátkem léta novou osvěžující příchuť: granátové jablko. Ani v tomto případě jablko nepadlo daleko od stromu!
Nová příchuť ideálně doplňuje portfolio stávajících příchutí, které kombinují benefity minerální vody z přírodního zdroje, vitaminu B a lahodné ovocné příchutě.
Naším úkolem bylo podpořit televizní kampaň s typickým RED spotem aktivací v online prostředí. Využili jsme nabízející se metafory, komunikaci postavili kolem konceptu „Jablko nikdy nepadá daleko od stromu“ a soustředili se na tři hlavní pilíře: sociální sítě Facebook a Instagram, bannerovou kampaň na nejnavštěvovanějších českých webech a také na hravou soutěž. Ta probíhala na Landing Page, kterou jsme vyvinuli speciálně pro tento účel.
Soutěžilo se o iPad, předplatné HBO GO a 60 1,5l lahví Magnesia RED granátové jablko. Celkově jsme dosáhli přes 1,2 milionu zobrazení napříč Facebookem a Instagramem, dosah přesáhl 350 000 uživatelů a získali jsme přes 1 600 vyplněných soutěžních formulářů. Červení vědí…