Havas

Hra o jablko


Minerální voda Magnesia představila začátkem léta novou osvěžující příchuť: granátové jablko. Ani v tomto případě jablko nepadlo daleko od stromu!

Nová příchuť ideálně doplňuje portfolio stávajících příchutí, které kombinují benefity minerální vody z přírodního zdroje, vitaminu B a lahodné ovocné příchutě.

Naším úkolem bylo podpořit televizní kampaň s typickým RED spotem aktivací v online prostředí. Využili jsme nabízející se metafory, komunikaci postavili kolem konceptu „Jablko nikdy nepadá daleko od stromu“ a soustředili se na tři hlavní pilíře: sociální sítě Facebook a Instagram, bannerovou kampaň na nejnavštěvovanějších českých webech a také na hravou soutěž. Ta probíhala na Landing Page, kterou jsme vyvinuli speciálně pro tento účel.

Soutěžilo se o iPad, předplatné HBO GO a 60 1,5l lahví Magnesia RED granátové jablko. Celkově jsme dosáhli přes 1,2 milionu zobrazení napříč Facebookem a Instagramem, dosah přesáhl 350 000 uživatelů a získali jsme přes 1 600 vyplněných soutěžních formulářů. Červení vědí…

Česko do toho

Všichni jsme rošťáci.
A pěkně vykutálení

Fidorka

Nová kampaň na noční vlaky

Česko do toho

Čím větší vášeň,
tím větší radost

Becherovka

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas