Legenda, která se nemaže s nostalgií
Je to úžasný příběh. Sedmdesát let stará receptura, která se dodnes nezměnila. Miliony spokojených zákazníků, co nedají na Indulonu dopustit. Jenže ze skvělého produktu s úctyhodnou historií zbyde jenom nostalgie, když mu nedáte současný obsah. A tím nemyslíme fotky celebrit na Instagramu.
Indulona nás nadchla svou geniální jednoduchostí – právě obyčejnost ji dělá výjimečnou. To se snažíme přenést na důležité influencery – redaktorky kosmetických a zdravotních rubrik, youtuberky točící o módě, blogerky píšící o kosmetice. Nejdeme cestou placené spolupráce, ale pečlivého budování vztahů.
PR i komunikaci na sítích zaměřujeme na krásné věci, které život přináší – pracujeme s motivy květin, svěžesti a lásky. Vzniklo tak třeba video se známou youtuberkou o tom, jestli a kdy se Češi drží za ruce. Fotky z katalogů jsme nahradili vlastním obsahem, kdy Indulonu ukazujeme v jejím běžném prostředí. Fanoušci to oceňují a každý měsíc jich na Facebooku a Instagramu přibývají desítky.
Vybudovali jsme Induloně pevné místo v kosmetických rubrikách magazínů pro ženy. Značku našich babiček a maminek teď uznávají módní blogerky a youtuberky. Prezentují Indulonu jako současný produkt, který má co nabídnout, i když se jedná o „obyčejný“ krém za pár desítek korun. Indulona si udržela pozici nejprodávanějšího krému na ruce a oslovuje nové, mladší zákazníky.