Legenda, která se nemaže s nostalgií


Je to úžasný příběh. Sedmdesát let stará receptura, která se dodnes nezměnila. Miliony spokojených zákazníků, co nedají na Indulonu dopustit. Jenže ze skvělého produktu s úctyhodnou historií zbyde jenom nostalgie, když mu nedáte současný obsah. A tím nemyslíme fotky celebrit na Instagramu.


Sdílejte:

Indulona nás nadchla svou geniální jednoduchostí – právě obyčejnost ji dělá výjimečnou. To se snažíme přenést na důležité influencery – redaktorky kosmetických a zdravotních rubrik, youtuberky točící o módě, blogerky píšící o kosmetice. Nejdeme cestou placené spolupráce, ale pečlivého budování vztahů.


PR i komunikaci na sítích zaměřujeme na krásné věci, které život přináší – pracujeme s motivy květin, svěžesti a lásky. Vzniklo tak třeba video se známou youtuberkou o tom, jestli a kdy se Češi drží za ruce. Fotky z katalogů jsme nahradili vlastním obsahem, kdy Indulonu ukazujeme v jejím běžném prostředí. Fanoušci to oceňují a každý měsíc jich na Facebooku a Instagramu přibývají desítky.


Vybudovali jsme Induloně pevné místo v kosmetických rubrikách magazínů pro ženy. Značku našich babiček a maminek teď uznávají módní blogerky a youtuberky. Prezentují Indulonu jako současný produkt, který má co nabídnout, i když se jedná o „obyčejný“ krém za pár desítek korun. Indulona si udržela pozici nejprodávanějšího krému na ruce a oslovuje nové, mladší zákazníky.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání