Havas

Nesmrtelná pochoutka


Není běžné, aby lídrem trhu byla nejdražší značka. V případě Pribináčka tomu tak díky komunikační strategii ale je. Léta investovaná do podpory značky se vyplácí a výrobce se nemusí uchylovat k zmenšování balení či šizení kvalitního výrobku.


I nejnovější spot na Pribináčka pracuje se „značkovým hitem“, který v 70. letech napsal Jaroslav Uhlíř pro legendární film Ať žijí duchové. I beze slov každý ví, co je Pramen zdraví z Posázaví. Hudbu pro Pribináčka teď v nové úpravě nahrál orchestr pod taktovkou Michala Novinski.


Linka příběhu nepřináší žádnou novotu – naopak – děti si normálně hrají na „jako“, normálně si vaří z bláta dobroty a úplně normálně jim při tom asistuje chlupatý kamarád, kterého zají z kelímku Pribináčka. Už se neptají, „kde je tady kalcium“, důraz je přenesený na potěšení ze hry s imaginací, z pobytu venku.


I tímhle navazujeme na kořeny značky, která vznikla ještě v době, kdy nebyla televize, internet a hra s kouskem dřívka klidně znamenala urputnou válku mezi indiány a kovboji. A to je to, co jsme chtěli dnešním moderním maminkám sdělit – zdravé děti, kterým budeme dávat jenom kvalitní, zdravé a nešizené potraviny, a které si budou umět hrát, budou spokojené.

Česko do toho

Není to ležák, ale ale

Bernard
Česko do toho

Čerstvý vítr pro čerstvý sýr

Lučina
Česko do toho

Legenda, která se nemaže s nostalgií

Indulona

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas