Nesmrtelná pochoutka


Není běžné, aby lídrem trhu byla nejdražší značka. V případě Pribináčka tomu tak díky komunikační strategii ale je. Léta investovaná do podpory značky se vyplácí a výrobce se nemusí uchylovat k zmenšování balení či šizení kvalitního výrobku.


Sdílejte:

I nejnovější spot na Pribináčka pracuje se „značkovým hitem“, který v 70. letech napsal Jaroslav Uhlíř pro legendární film Ať žijí duchové. I beze slov každý ví, co je Pramen zdraví z Posázaví. Hudbu pro Pribináčka teď v nové úpravě nahrál orchestr pod taktovkou Michala Novinski.


Linka příběhu nepřináší žádnou novotu – naopak – děti si normálně hrají na „jako“, normálně si vaří z bláta dobroty a úplně normálně jim při tom asistuje chlupatý kamarád, kterého znají z kelímku Pribináčka. Už se neptají, „kde je tady kalcium“, důraz je přenesený na potěšení ze hry s imaginací, z pobytu venku.


I tímhle navazujeme na kořeny značky, která vznikla ještě v době, kdy nebyla televize, internet a hra s kouskem dřívka klidně znamenala urputnou válku mezi indiány a kovboji. A to je to, co jsme chtěli dnešním moderním maminkám sdělit – zdravé děti, kterým budeme dávat jenom kvalitní, zdravé a nešizené potraviny, a které si budou umět hrát, budou spokojené.


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání