Proměna nepředstavitelného v realitu


To, co měl náš klient na mysli, bylo obtížné popsat už v samotném briefu. Nebylo to něco, co v reálném světě existuje. Jak obrazem vyjádříte fantastickou hru hloubky a světla, kterou jejich kávová směs přináší?


Sdílejte:

Zvolili jsme koncept vizuálního tance mezi vahou a beztížností, společně se elegantně pohybující v prostoru. Představte si to jako alchymii: produkt ve formě tekutého zlata, silného a pevného, přesto volně plovoucího.

Oživení této vize se v postprodukci ukázalo ještě náročnější. Postprodukční nástroje jsou totiž navrženy tak, aby vdechly našim představám život, ale přitom odkazují na něco, co by vlastně mohlo existovat. Pro L’Or Sublime jsme museli přepsat část samotného 3D animačního softwaru, aby byl ještě nápaditější.

Postprodukce proměnila nemožné ve skutečnost pomocí nové a komplexní 3D simulace. Vytvořili jsme několik verzí zohledňující různou barevnost kapslí na různých trzích.

A výsledek? Vznešená animační sekvence, která byla začleněna do TVC a OLV na více trzích.


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání