Havas

Aroma na cestě do světa


Značka L’OR uvedla na trh inovativní technologii Aroma Lock. Tento nový systém balení kávy uzavře kávové aroma uvnitř hned po namletí. Pro globální launch jsme pro JDE připravili 360° kampaň včetně TV a kompletní online kampaně.

Digitální komunikaci jsme po globálním schválení připravili pro všechny trhy, kde si ji pak mohli přizpůsobit místním potřebám. Formáty s klíčovým sdělením a layoutem byly připraveny tak, aby byly při lokalizaci flexibilní, což pro klienta znamenalo nižší náklady při adaptaci kampaně.


 


Pro natáčení televizního spotu jsme simultánně natáčeli ve dvou studiích. V jednom byla klasická Alexi mini kamera, na kterou jsme točili naši hrdinku na green screenu a všechny varianty packshotu pro všechny trhy. Ve vedlejším studiu jsme na high-speed kameru upevněnou na sofistikovaném motion-control systému natáčeli zpomalené záběry drcení kávových zrníček a pražené kávy, přičemž nám systém motion-control umožňoval v reálném čase velmi precizní pohyby kamery a načasování záběru právě ve chvíli, kdy se zrna rozbíjela o sebe. Zvětšené modely kávových zrnek byly předem „rozdrceny“ a držely pohromadě díky systému magnetů. Iluze na kameře byla dokonalá. V kampani proto káva vypadá autenticky, jako by dokonce voněla přes sklo obrazovky. Ochutnat ji budete muset už sami.

Lifestyle

Pily a sekery v digitální džungli

Husqvarna
Lifestyle

Oslava pro všechny smysly

HSBC
Innovation

Online marketing z garáže

GOOGLE

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas