Aroma na cestě do světa


Značka L’OR uvedla na trh inovativní technologii Aroma Lock. Tento nový systém balení kávy uzavře kávové aroma uvnitř hned po namletí. Pro globální launch jsme pro JDE připravili 360° kampaň včetně TV a kompletní online kampaně.


Sdílejte:

Digitální komunikaci jsme po globálním schválení připravili pro všechny trhy, kde si ji pak mohli přizpůsobit místním potřebám. Formáty s klíčovým sdělením a layoutem byly připraveny tak, aby byly při lokalizaci flexibilní, což pro klienta znamenalo nižší náklady při adaptaci kampaně.


 


Pro natáčení televizního spotu jsme simultánně natáčeli ve dvou studiích. V jednom byla klasická Alexi mini kamera, na kterou jsme točili naši hrdinku na green screenu a všechny varianty packshotu pro všechny trhy. Ve vedlejším studiu jsme na high-speed kameru upevněnou na sofistikovaném motion-control systému natáčeli zpomalené záběry drcení kávových zrníček a pražené kávy, přičemž nám systém motion-control umožňoval v reálném čase velmi precizní pohyby kamery a načasování záběru právě ve chvíli, kdy se zrna rozbíjela o sebe. Zvětšené modely kávových zrnek byly předem „rozdrceny“ a držely pohromadě díky systému magnetů. Iluze na kameře byla dokonalá. V kampani proto káva vypadá autenticky, jako by dokonce voněla přes sklo obrazovky. Ochutnat ji budete muset už sami.


Sdílejte:
Lifestyle

Stimulující rebranding kosmetické společnosti SMYSSLY

Havas Prague
Lifestyle

Havas a EKO-KOM doporučuje třídit odpad

EKO-KOM
Lifestyle

Stylová kampaň pro Ahmad Tea

Ahmad Tea
Lifestyle

Nelegální kampaň se Skylinkem

Skylink
Lifestyle

Promování Qatar Tourism v +19 různých zemích

Qatar Airways
Lifestyle

Zlatý český tlapičky: kampaň pro živnostníky

MONETA Money Bank

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání