Havas

Aroma na cestě do světa


Značka L’OR uvedla v roce 2017 na trh inovativní technologii Aroma Lock. Tento nový systém balení kávy uzavře kávové aroma uvnitř hned po namletí. Pro globální launch jsme pro JDE připravili 360° kampaň včetně TV a kompletní online kampaně.

Digitální komunikaci jsme po globálním schválení připravili pro všechny trhy, kde si ji pak mohli přizpůsobit místním potřebám. Formáty s klíčovým sdělením a layoutem byly připraveny tak, aby byly při lokalizaci flexibilní, což pro klienta znamenalo nižší náklady při adaptaci kampaně.


 


Pro natáčení televizního spotu jsme simultánně natáčeli ve dvou studiích. V jednom byla klasická Alexi mini kamera, na kterou jsme točili naši hrdinku na green screenu a všechny varianty packshotu pro všechny trhy. Ve vedlejším studiu jsme na high-speed kameru upevněnou na sofistikovaném motion-control systému natáčeli zpomalené záběry drcení kávových zrníček a pražené kávy, přičemž nám systém motion-control umožňoval v reálném čase velmi precizní pohyby kamery a načasování záběru právě ve chvíli, kdy se zrna rozbíjela o sebe. Zvětšené modely kávových zrnek byly předem „rozdrceny“ a držely pohromadě díky systému magnetů. Iluze na kameře byla dokonalá. V kampani proto káva vypadá autenticky, jako by dokonce voněla přes sklo obrazovky. Ochutnat ji budete muset už sami.

Lifestyle

Pily a sekery v digitální džungli

Husqvarna
Lifestyle

Oslava pro všechny smysly

HSBC
Innovation

Online marketing z garáže

GOOGLE

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas