Hra o jablko


Minerální voda Magnesia představila začátkem léta novou osvěžující příchuť: granátové jablko. Ani v tomto případě jablko nepadlo daleko od stromu!


Sdílejte:

Nová příchuť ideálně doplňuje portfolio stávajících příchutí, které kombinují benefity minerální vody z přírodního zdroje, vitaminu B a lahodné ovocné příchutě.

Naším úkolem bylo podpořit televizní kampaň s typickým RED spotem aktivací v online prostředí. Využili jsme nabízející se metafory, komunikaci postavili kolem konceptu „Jablko nikdy nepadá daleko od stromu“ a soustředili se na tři hlavní pilíře: sociální sítě Facebook a Instagram, bannerovou kampaň na nejnavštěvovanějších českých webech a také na hravou soutěž. Ta probíhala na Landing Page, kterou jsme vyvinuli speciálně pro tento účel.

Soutěžilo se o iPad, předplatné HBO GO a 60 1,5l lahví Magnesia RED granátové jablko. Celkově jsme dosáhli přes 1,2 milionu zobrazení napříč Facebookem a Instagramem, dosah přesáhl 350 000 uživatelů a získali jsme přes 1 600 vyplněných soutěžních formulářů. Červení vědí…


Sdílejte:
Česko do toho

S Českými drahami na dovolenou k Balatonu

České dráhy
Česko do toho

Tramp Trojan jede s Japonci do Krumlíku

České dráhy
Česko do toho

Koloťuk Trojan představuje nové šnelzugy InterJet

České dráhy
Česko do toho

Trojan ve dvojroli v nové kampani Auta vs. vlak

České dráhy
Česko do toho

České dráhy v ekologické kampani srovnávají uhlíkovou stopu aut a vlaku

České dráhy
Česko do toho

Ve dvou se to lépe táhne

České dráhy

Zadejte např. "Havas Prague" a hledejte ve výsledcích.
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání