Podzimní kampaň na noční vlaky
Vyrazit si s rodinkou autem přes noc do zahraničí přináší mnohá úskalí. Na to upozorňuje nová kampaň pro České dráhy, i tentokrát s Ondřejem Vetchým v hlavní roli.
Příběh srovnává bezpečnost a pohodlí lůžkových vozů, kde vám „raňajky“ donesou až pod nos, s dlouhým a únavným cestováním autem.
V TV spotu se rodinka vydává „odtiaľto“, tedy z Čech, až na Slovensko a brzy ráno pochopí, že nocovat v autě se nevyplácí. Zápletka, v níž se Ondřej Vetchý a jeho „žinčica“ snaží „dohovoriť“ se slovenským policistou a přitom neuměle napodobuje slovenštinu, končí pohromou.
Po jednodenním natáčení, které naštěstí neprovázela žádná velká „parenica“, vzniklo několik střihů, a to v délce 60, 30 a 10 vteřin pro televizi i online. Kampaň vyjela do médií 1. října a bude nasazena až do poloviny listopadu. Televizní spoty doprovází i digitální, printová a outdoorová část kampaně, v níž se trochu jinak poukazuje na pohodlí nočních vlaků, kde se dobře vyspí všechny typy spáčů.