Havas

Nová kampaň na noční vlaky


Vyrazit si s rodinkou autem přes noc do zahraničí přináší mnohá úskalí. Na to upozorňuje nová kampaň pro České dráhy, i tentokrát s Ondřejem Vetchým v hlavní roli.

Příběh srovnává bezpečnost a pohodlí lůžkových vozů, kde vám „raňajky“ donesou až pod nos, s dlouhým a únavným cestováním autem.

V TV spotu se rodinka vydává „odtiaľto“, tedy z Čech, až na Slovensko a brzy ráno pochopí, že nocovat v autě se nevyplácí. Zápletka, v níž se Ondřej Vetchý a jeho „žinčica“ snaží „dohovoriť“ se slovenským policistou a přitom neuměle napodobuje slovenštinu, končí pohromou.

Po jednodenním natáčení, které naštěstí neprovázela žádná velká „parenica“, vzniklo několik střihů, a to v délce 60, 30 a 10 vteřin pro televizi i online. Kampaň vyjela do médií 1. října a bude nasazena až do poloviny listopadu. Televizní spoty doprovází i digitální, printová a outdoorová část kampaně, v níž se trochu jinak poukazuje na pohodlí nočních vlaků, kde se dobře vyspí všechny typy spáčů. 

Česko do toho

Vlaková slam poetry

České dráhy
Česko do toho

Vlakem na výlet

České dráhy
Česko do toho

Na kampaně ČD máme šikovného kluka!

České dráhy

Look for "Advertisement" for example, to find a response
Stiskněte klávesu Enter pro vyhledávání
Havas